Monday, 12 March 2012

Tinggalkan aku :(

assalamualaikum alipudin.
tinggal kan aku lagi ye. 3 hari kot ko pergi sane. adehhh. aku ckp ko yang akan demam kan?? aku rase aku yang demam dlu! hahaha :D
mase ko bace entry ni,maybe ko dh smpai sane. insyaALLAH. aku doakan ko slmt smpai k. amin.
*hpefully lah ade wifi. kalau x,tunggu ko balik kl la baru ko boleh bace entry aku ni :)

xpela. aku paham. ko pegi sbb keje kan?? xpela. utk mencarik rzeki anak bini :D
janji ko pandai jage diri kat sane. kat sane byk awek lawa lawa taw. cik mek kat sane mmg molek molek. cuci mate xpe tp jangan nak jual minyak k! aku kene paham mata ko mmg jenis melilau lilau. aku pon same*** hahaha :D

pe2 pon aku nak kirim,serunding 10kg,tudung lawo lawo satu bundle sbb aku nak buat bisness,kopok losong a.k.a kopok GENTEL 10kg jugak! hahaha. melantak mcm hantu raya!
aku xnk kopok keping taw,al maklum lah aku kan xpndai goreng kopok jenis tuh. ko pon dh rase kan?? sedap giler,xlemau n sumenye masak kan??*** (cover cover) :D

aku gurau je taw alipudin. dnt take it serius. ko bkn boleh caye. kononnye suke sprise sprise sprise. trademark ko! hahaha :D
pe yang aku arapkan ko slmt pergi n slmt pulang. tu je. acah acah sweet :P
jage diri kat tmpat org,3 daerah tuh ko pergi,jauh jauh pulak tuh.jangan lupe rehat. penting tuh. jage solat tu plg mustahak. ok papan?? xnak lah panggil ko papan. makin kurus aku tgk ko! xlalu den! :P
panggil ko mok mok lah ek?? bia ko cpt sikit gemok mcm aku. baru ade geng! baru sewiiittt :D

ok lah. byk sgt aku membebel dh ni. ko bace taw! x bace, aku mls dh nak wat entry pasal ko! hahaha.
papai alipudin. smoga kite berjumpa lagi k. insyaALLAH.
n pade yang lain n bace jugak, thnx lah sbb menyinggah. kot kalau ade yang bace*** :P

assalamualaikum ^. ___^

 aku nak ko mok mok cam HAZIQ ni taw! arghhh. dammmm! dye sungguh comel ! 

4 comments:

  1. makin hari makin sweet..ouucchhh!!

    ReplyDelete
  2. overdose minum enfagrowth..
    tp yg pling best before nk kluar td..
    mok ni salam dan cium melekat kot huuu

    ReplyDelete
  3. untunglah mok tuh dapat cium melekat. kita tgk jelah! hahahaaha :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...