Tuesday 13 March 2012

bila CHEF EQA beraksi! (◕‿◕✿)

assalamualaikum uolssss :)
berjumpa lagi kita di  new entry .  haaaa. arini aku terlebih ghajinnnn. update entry bebanyak. padahal dua je** 
dan entry kali ni aku nak ceghiteee biler CHEF EQA beraksi! hahaha. tetiba mood kewanitaan datang. so mnyebabkan aku terasa nak MEMASAK uollssss. hobi aku!  >.<"

menu aku arini ikan 'ape ntah' masak tempoyak. nmpak sgt x suke bersuai kenai dgn ikan. n ikan masin pon aku xtaw spesies ape. sory la uollss. mak lemah part part ni. hahaha :D
ayaq pula aku buat ayaq kismis yang boleh mencerdaskan otak kalian. eceeewahhh! :P

tunjuk gambar sikit k kat uolsss.
haaaa. terliur x?? huuu. ni lah hasil tgn aku 100% taw uolss. xtipu. cyesly. nak tunjuk jugak sbb aku ni jarang beraksi kat lapangan dapur ni. so biler once dh beraksi,nak kecoh satu dunia kan?? hahaha :D

even aku duduk di tgh tgh kota bandaraya,tapi nasib baik my beloved mother ajaq aku makan makanan kampung. alhamdulillah.  so ape ape pon yang korang tala kat aku,insyaALLAH aku x tolak. belut pon aku pnh try taw! haaaa! ade bran?? :D

alhamdulillah. perut pon dh kenyang. mate pon dh kecik. ape lagi, mcm biasa lah! "rehatkan mata" sebentar :P

ok lah uollss. mak dh pnt ni. al maklumlah. sejam memasak. padahal bnda simple je. xtaw la kalau kene masak dpn mak mertua. bape lame ntah. siap keluar peloh betinaa. aihhh! nasib nasib! kene touch up la skill memasak aku ni. teruk bebenor aku nengok! hahaha :D

kepada yang berada di perantauan** jgn jeles :P

insyaALLAH. jmpe di lain entry k uollss.
^. ___^ 


2 comments:

  1. ooo da pndai..masak sorg2...
    ta mngajak huuu..amboi...
    good job sapiqah!anda dah buktikan huuu

    ReplyDelete
  2. hahaha. btol btol. tanpa bantuan! nak jadi wanita tabah! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...