Wednesday 22 February 2012

DUA BULAN DAH????

wo0oott w0oottt! 
assalamualaikum! ^. ___^
bertemu kita lagi di entry yang lain.
alhamdulillah,masih lagi diberi kesempatan.

aisehhh. tajuk entry kali ni sbnrnye nk mengisahkan kisah aku yg dah lebih kurang dua bulan dh mnganggur. 
tunggu surat,menatap jelah peti surat tiap2 hari,x smpai2 pon surat posting.
nak keje part time pon x boleh sbb menjaga nenek yg baru lepas operation. 
alhamdulillah lah. skill2 time blaja dlu boleh dpraktikkan kat nenek aku sndiri seperti MEMAKAI PAMPERS,MEMANDIKAN WARGA EMAS,PENDIDIKAN KESIHATAN TENTANG PEMAKANAN UTK DIABETIC PATIENT,PEMBERIAN  UBAT-UBATAN DAN JUGA INSULIN serta pelbagai lg. hahaha :D
nenek pon dh keluar wad.alhamdulillah.
 dhen nak kerja pulak,dgr ura2 ujung bulan ni surat mungkin akn diedarkan. adehh. so nak xnk, terpaksa lah duduk rumah dan membesarkan badan yg dah sedia besar ni. makan,tidur,makan,tidur. tu jelah keje aku. x percaya?? nah! cube tgk!

nmpak x ape yg tersembul tuh?? pp aku! mkin lame mkin besar. huaaaaa :'(

ni kire gamba yang paling the latest lah! nmpak x hasil2 lemak yang aku bela selama dua bulan nih?? :(

nasib baik lah mr fitness aku nak mngajak melakukan aktiviti2 riadah. seperti jogging, main badminton setiap minggu. xlupe juge bermain layang2. sekurang2 nye keluar lah jugak peluh tu kan?? drpd jantung n semua organ tersumbat dgn lemak2 aku je. huuu.

sape kate maen layang2 x berpeloh?? giler berpeloh kot! lebih2 lagi org yang x pandai main mcm aku ni. keje dok lari je sbb nak naikkan layang2. hahahaha :D

btw, thnx la kt uolss yg sudi menyinggah! insyaALLAH jumpa di entry yang lain k. adiosss amigosss.
wsalam ^. ____^








2 comments:

  1. InsyaAllah dpt kuruskn kn bdn before..
    Strt keje huuu...lalalala
    chayokkk chayokkk!!
    Yg penting sehat huu..hujung minggu masa utk
    meluangkan mase same2 huuu..
    Amboi sape mr fitness tu?papan siot!

    ReplyDelete
  2. eheemmm. adelah! click dkt link tuh,maka keluarlah si papan itu! muahahahaha :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...