Thursday, 22 March 2012

1st! ~_ .~

ni la 1st entry ko pasal aku. terharu taw. thnx urbrick alie! :)

I'M OFFICIALLY REGISTERED NURSE! ✿(◠‿◠)✿

ALHAMDULILLAH. dh tamat pengajian selama 3 tahun, lulus peperiksaan LJM dan dh terima panggilan posting.
dekat dgn org org yang dikasihi dan disayangi. xsanggup nak berjauhan dgn korang korang sume :)


4 bulan menganggur. byk yang dh lupe. so kene study balik la jwbnye.

insyaALLAH. aku cube utk menjadi seorang jururawat yang terbaik dan berkualiti. Dpt berbakti kepada nusa,bangsa serta negara. n Nak mengubah pandangan negatif masyarakat dkt jururawat skrg ni. 

Amin ya robalalamin ^.___^

ni la muke aku time dh keje nnty. bo0lat sebo00lat bo0oo00lat nyeee! jgn gelak! :D

 

Tuesday, 20 March 2012

Da Truth! :)

I dont want a perfect person,
I just want someone to act silly with,
Someone who treats me well & love being with me more than anyting.

Terima Kasih ^___ .^

 

Kempen Menderma Darah! :)

Assalamualaikum.
perhatian kepada uollsss.
sape sape yang tinggal di area KL, skrg ni Tabung Darah Negara  mengadakan Kempen Derma Darah sejak awal tahun ni lagi. 
aku ni dah lame perasan kempen tuh. tapi arini baru berkesempatan. 
mesty korang egt sakit kan?? x caye meh tgk gamba.

exactly cmni besar jarum dye. heee. mmg besar. tapi skrg ni dah ade bius. so korang jgn rsau. skjp je rase sakit. cyesly! :)

lagi satu byk benefit yang korang dpt drpd menderma darah ni.
antaranya :

  1. Mengurangkan risiko penyakit jantung
  2. Memproducekan balik red blood cells kite yang baru
  3. Boleh membakar kalori! 1 beg darah tu dalam 450ml. 1 beg tuh boleh bakar dalam 650 kalori taw! :)
  4. Boleh menyelamatkan satu nyawa
  5. Plg best, dpt mknn freee! hahahaha :D

psl mknn tuh, juz kidding k uollsss. tu sbnrnye nak recover balik sbb korang baru lepas derma darah kan?? :)
so b4 nak donate tuh, dye akn check la pe pe yang ptot. biase lah kalau berat korang x cukup ke, tekanan darah rendah ke, korg demam ke, o ape ape yang x menepati syarat syarat dorg, korang x dibenarkan menjadi penderma taw.

jadilah moh kite ramai ramai menderma darah! yang bkn di KL pon xpe, jadilah penderma di hospital hospital yang berhampiran rumah anda! (semangat giler kempen)  :)

bukti! hahaaha :D

dan lagi! dlm plastik tuh ade mknn free taw! :P


selamat berbakti kepada nusa dan bangsa! ^. ___^

 




Congratulation! ^__.^


wahh! tahniah la ALIPUDDIN! best siot dh konvo. huu. dpt pki jubah besar, dpt baling baling topi. eceecehhh :P

pe pe pon, sory la x dpt bagi jambangan bunga o bear yang besar besar. huuu :)

ni je mmpu kite bg. nak buat kononnye ala ala jambangan coklat. tgk tgk x jadi. hahaha. tp ttp puas hati sebab buatan sendiri 100%! ^. ___^

puas hati berpeloh sakan selama 3 jam. hahaha. janji dpt tgk pantai even dah golap dh. dpt dgr bunyi ombak pon jd la. maklumlah, KL ni dpt pandang air kolah je la jwbnye. hahaha. nak tgk matahari terbenam pon x kesampaian, apa boleh buat, perut dh krup krap krup krap, kite 'mangan' dlu! thnx jugak sbb belanja makan! mmg ko tlg la aku bela lemak lemak degil ni haaa! :P

nak jugak mengukir nama di pasir pantai even bnda ni dh common! hahaha :D

thnx n cogratulation again! ^__ .^

 



Sunday, 18 March 2012

The Reason :)

Pain make you stronger,
Tears make you braver,
Heartbreak makes you wiser,
So thank the past for a better future.

Be a SUPERWOMAN! 


 


Saturday, 17 March 2012

JEJAK KASIH (bahagian 2) ^. ___^

alhamdulillah. kite bertemu lagi :)

2nd day jejak kasih kami,kami memilih destinasi ke PUTRAJAYA untuk melepaskan rindu lagi. (bunyik lain mcm je) hahahaha. langkah kanan la kite org g sane, ade pulak Festival Hot Air Ballon yang ke 4. dpt tgk dpn dpn mate. dlu suke lukis dye. sbb dye sgt comel ok. bulat je. dammmm! geram x dpt nak naik sbb dye x naik tinggi. ade limit. x syok la kan! (padahal gayat!) muahahaha :D


bergambar dkt sebelah bakol HOT AIR BALOON! woohh0ooo! :P

jd lah bergambar dkt replika je kan?? :)

lepas tu kite org pon g lah ke Tasik Putrajaya. tmpat idaman perkahwinan piqano. amin. insyaALLAH semoga jd knyataan k syg.

aku,piqano n anees <3


drama queen! hahahahaha :D


sape plg GEMOK?? :P


 
aku dh mcm gengster dh! huuu :)


bunga sakura :)




kene pakse bergambar dkt pokok! busuk giler! :P

selepas pnt berjalan dan melantak sakan,kami pon pulang lah ke rumah masing masing. mmg JEJAK KASIH btol la kan. spent time dgn kawan kawan tercinta. sgt best! hope dpt jumpe lagi k. Anees, dh dpt baby jgn lupe bg taw k. xcited nak dpt ank sdare ni. Piqano, jumpe di KL! bg yang tiada dlm sesi ni, Ida, jage diri baik baik kat tmpat org k. kene survive,baru SUPERWOMAN! :) Ecah pulak, ko bwk bwk bincang dgn piqano  nak stay mane sbb ko pon dpt KL kan?? :)

korang korang pe pon dh masok alam pekerjaan ni, jgn lupe stay n keep in touch k! jgn lupekan atax! syg uollssss ^.___^

last gambar kenangan di PUTRAJAYA ^. ___^



n nilah lemak yang aku bela selama 4 bulan. hahahahaha :P

k lah uollsss. got to go! time utk bergayut. mr papan dah tunggu ^. ___^
assalamualaikum.

 








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...